سرافرازی ایران در عرصه بین‌الملل با حضور مردم در پای صندوق محقق می‌شود

فرماندار شهرستان سمنان گفت: با حضور در پای صندوق رأی، کشور در عرصه‌های بین‌المللی سرافراز می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا، محمد بهرامی روز چهارشنبه 13 تیرماه ۱۴۰۳ در جمع فعالان حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان گفت: حضور در پای صندوق رأی، موجب سرافرازی کشور در عرصه بین‌المللی می‌شود و نشان‌دهنده حمایت‌های مردمی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار شهرستان سمنان افزود: هنرمندان باید گروه هدف خود را به مشارکت و انتخاب اصلح‌ترین نامزد انتخابات دعوت نماید.

او گفت: انتخاب کیفی و مشارکت کمی در سرنوشت کشور تأثیر دارد و این انتخاب آگاهانه است که می‌تواند بیش‌ازپیش راهگشای حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باشد.

بهرامی افزود: خوشبختانه تعامل خوب و همکاری مؤثری میان اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع شهرستان سمنان با سایر دستگاه‌های اجرایی وجود دارد که نتیجه آن باعث رضایت‌مندی مردم در شهرستان سمنان شده است.

فرماندار شهرستان سمنان، موزه پهنه سمنان و میدان ارگ را دو نماد شهر سمنان دانست و افزود: هرگونه اقدامی در حوزه بهسازی، برندسازی و تبلیغ این دو مکان ارتباط مستقیمی با توسعه گردشگری شهر سمنان دارد.

او گفت: بافت تاریخی سمنان که شامل بازار سمنان، خانه‌های تاریخی، موزه پهنه، مسجد جامع سمنان و است، به‌عنوان قطب گردشگری شهر سمنان نیازمند است تا با برندسازی و نمادسازی بافت تاریخی سمنان، گردشگران را جذب کرد.

فرماندار شهرستان سمنان‌ افزود: در اقدامی خلاقانه و در راستای لبیک به تأکید رهبر معظم انقلاب، به‌منظور مشارکت قوی و حداکثری در انتخابات، فرهنگ‌سرای کومش را محل اخذ رأی ویژه هنرمندان در شهرستان سمنان در نظر گرفته‌ شده است تا هنرمندان به‌ویژه هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان سمنان با نقش‌آفرینی خود در دومین دور از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041400665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha