ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان چابهار آماده میزبانی از مسافران تابستانی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری صنایع‌دستی شهرستان چابهار گفت: اقدامات لازم برای ایجاد فضایی شاد و پرنشاط و هماهنگی و انسجام لازم در راستای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران تابستانی توسط ستاد اجرایی خدمات سفر فراهم خواهد شد.

به گزارش میراث آریا، اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای تابستان ۱۴۰۳ شهرستان چابهار به ریاست مهندس دادکریم بلوچ معاون محترم فرماندار ویژه این شهرستان برای رفع موانع و چالش‌های موجود به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران سفرهای تابستان برگزار شد.

خیرالنساء امیری رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان چابهار در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز امسال در فراهم کردن زمینه‌ای مناسب برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگری و کسب استان برتر اظهار کرد: تابستان فرصتی برای ایجاد نشاط اجتماعی و تقویت امید در بین شهروندان و گردشگران است و باید از این فرصت در جهت توسعه گردشگری در شهرستان استفاده بهینه کرد.

او ادامه داد: سفرهای تابستانه فرصت مغتنمی است تا هم مردم محلی فواید گردشگری را دریابند و هم دیدگاه سرمایه گذاران کوچک وبزرگ را نسبت به شهرستان تغییر یابد.

امیری نظارت بر تاسیسات و موسسات گردشگری، نظارت بر فعالیت مراکز اقامتی، انجام گشت‌های نظارتی، ایجاد هماهنگی با مراجع قضایی و انتظامی جهت برخورد قانونی با متخلفان، تجهیز و آماده سازی مدارس سطح شهر توسط ستاد اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و سوغات در جهت معرفی فرهنگ و سنن منطقه و ایجاد شور و نشاط اجتماعی را از اقدامات در راستای هرچه باشکوه تر برگزار کردن، این ستاد برشمرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان چابهار تصریح کرد: سامان‌دهی قایق‌های تفریحی، شناسایی و مشخص کردن شناگاه‌های ایمن، سامان‌دهی تامین سوخت مسافران و گردشگران و ایمن‌سازی جاده ساحلی از مصوبات این جلسه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041400677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha