مشکلات ۷ پروژه گردشگری سلامت در کرمانشاه بررسی شد

مشکلات و موانعی تکمیل ۷ پروژه گردشگری سلامت در کرمانشاه بررسی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، داریوش فرمانی روز یکشنبه ۱۷ تیرماه در جلسه کمیته تسهیل و رفع موانع سرمایه گذاری گردشگری اداره‌کل که با حضور سرمایه‌گذاران و نمایندگان دانشگاه علوم‌پزشکی و شهرداری برگزار شد، گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری سلامت یکی از نیازهای اساسی استان است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: در حوزه سلامت استان کرمانشاه از ظرفیت‌های ممتازی برخوردار است که باید مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

او تصریح کرد: در حال حاضر پروژه‌های خوبی در شهر کرمانشاه در حوزه هتل بیمارستان و کلینیک‌های تخصصی در دست اجراست که با بهره‌برداری از آن‌ها اتفاقات تحول آفرینی در گردشگری سلامت استان شکل می‌گیرد.

فرمانی با بیان اینکه برخی از این پروژه‌ها در روند تکمیل با مشکلات و موانعی مواجه هستند، گفت: امروز با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط و سرمایه‌گذاران مشکلات هفت طرح و پروژه در حوزه گردشگری سلامت بررسی شد و خوشبختانه اقدامات مناسبی برای رفع آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: یکی از این پروژه‌ها هتل کلینیک ماد است که با ۲۴ هزار متر مربع زیربنا و سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در چند سال گذشته امروز ارزش آن بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تاکید کرد: این پروژه با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی یک مجموعه گردشگری سلامت بسیار مدرن در غرب کشور است که امکان بهره‌برداری از آن تا پایان سال فراهم است.

کلینیک چشم پزشکی گردشگری سلامت، هتل بیمارستان یار احمدی، هتل بیمارستان حسینی، توسعه بیمارستان حکیم، احداث هتل آپارتمان و رستوران بوتیک ملل از دیگر پروژه‍‌های مطرح شده در این کارگروه بود.


 

انتهای پیام/

کد خبر 1403041700798
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha