بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از نخستین شهر نسل نوین گردشگری کشور

استاندار سیستان و بلوچستان از نخستین شهر جدید ساحلی کشور و نخستین شهر از نسل نوین با کارکرد گردشگری و مسکونی شهرهای جدید در کشور بازدید کرد.

به گزارش میراث آریا، محمد کرمی روز چهارشنبه ۱۹ تیرماه در جریان سفر به جنوب سیستان و بلوچستان به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از شهر جدید تیس و پروژه‌های در حال اجرای آن بازدید و آخرین مراحل پیشرفت پروژه‌ها را به صورت میدانی مورد بررسی قرار داد.

محمد کرمی با حضور در شهر جدید تیس از منطقه‌ گردشگری ساحلی، مراحل پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن و همچنین مراحل احداث چند طرح عمرانی دیگر در شهر جدید تیس بازدید کرد.

شهر جدید تیس در حد فاصل شهرستان‌های کنارک و چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان و در زمینی به مساحت حدود ۴ هزار هکتار در حال احداث است.

این شهر نخستین شهر جدید ساحلی کشور و نخستین شهر از نسل نوین با کارکرد گردشگری و مسکونی شهرهای جدید در کشور محسوب می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین به همراه جواد سپاهی فرماندار شهرستان چابهار، عبدالغفور هوت فرماندار شهرستان کنارک و تعدادی دیگر از مدیران استانی و شهرستانی از روند پیشرفت پروژه احداث مسکن در شهر جدید تیس بازدید کرد.

۴۲۲ واحد از طرح نهضت ملی مسکن و ۹۸۰ واحد از طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید تیس در حال احداث است که تا پایان سال جاری ۳۰۰ واحد از مجموع این واحدها به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042000968
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha