آماده میزبانی از زائران اربعین هستیم/ راه‌آهن کرمانشاه - خسروی یک ظرفیت راهبردی برای اربعین است

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه تردد زوار اربعین در سال گذشته ۲ برابر شد و امسال نیز آماده میزبانی از زائران را دارد، گفت: استان کرمانشاه در سال‌های آینده باید خود را برای میزبانی از چند میلیون زوار آماده کند و برای موفقیت در این میزبانی نیازمند یک طرح جامع برای استفاده از تمام ظرفیت‌ها هستیم.

محمدطیب صحرایی در گفت‌وگو با میراث‌آریا گفت: استان کرمانشاه ورودی های متعددی برای ورود و خروج زوار اربعین دارد که برای ساماندهی و بهره گیری بهتر از آن ها باید تلاش کنیم.

وی راه آهن کرمانشاه - خسروی را یک ظرفیت راهبردی برای اربعین دانست و گفت: هفته گذشته این طرح دوباره فعال شد و ۳۰ هزار میلیارد تومان بودجه قطعی از محل استجازه رهبر معظم انقلاب برای تکمیل آن اختصاص یافت که با اجرای این پروژه یک ظرفیت کم نظیر برای رفت و برگشت زوار اربعین فراهم می شود.

صحرایی بر اطلاع رسانی موقعیت موکب ها و دیگر خدمات اربعینی به زوار تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی مناسب از این خدمات اربعینی می تواند به رفاه و آسایش بیشتر زوار حسینی کمک کند چراکه تردد زوار حسینی از شهرها برکت آفرین است و برای این موضوع موکب هایی در مسیرهای داخل شهر استقرار پیدا می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042000976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha