برگزاری جلسه کارگروه اشتغال و کارآفرینی بستان‌آباد/ لزوم هماهنگی بین دستگاهی در راستای تحقق اهداف اشتغال‌زایی

فرماندار بستان‌آباد در جلسه کارگروه اشتغال و کارآفرینی بستان‌آباد بر لزوم هماهنگی و برنامه‌زیری بین دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق اهداف اشتغال‌زایی این شهرستان تأکید کرد.

به‌گزارش میراث آریا، علیرضا توری امروز ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ در جلسه کارگروه اشتغال و کارآفرینی بستان‌آباد ضمن بررسی تسهیلات طرح‌های اشتغال‌زایی در حوزه مشاغل خانگی طی سخنانی اظهار کرد: ضروری‌ست تا در راستای ارتقا و تحقق کامل اهداف اشتغال‌زایی، هماهنگی و برنامه‌ریزی میان دستگاه‌ها و نهادهای مسئول بیشتر شود تا با تکمیل روند پرداخت تسهیلات به رونق و توسعه بخش اقتصادی در کنار ایجاد اشتغالی پایدار در این شهرستان منجر شود.

فرماندار بستان‌آباد ادامه داد: توجه هر چه بیشتر به موضوع اشتغال در جامعه می‌تواند منجر به افزایش سطح رفاه عمومی و توسعه همه جانبه در جامعه شود که پایداری شغل‌های ایجاد شده نیز در مسیر تحقق این اهداف از اهمیت بسزایی برخوردار است.

او با اشاره به میزان تسهیلات مشاغل خانگی افزود: سهمیه تخصیص یافته به بانک های شهرستان ۶۰ میلیارد ریال است و ادارات شهرستان می‌توانند برای جذب تمامی اعتبارات تخصیص یافته با ارائه طرح‌ها در حوزه‌های مختلف از طریق بانک‌های عامل برای پرداخت این تسهیلات اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042000993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha