۱۲۰ مورد بازدید نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی از آغاز طرح نوروزی انجام شد/ رسیدگی فوری به ۲۹ شکایت ثبت‌ شده/ پلمپ یک دفتر خدمات مسافرتی متخلف

معاون گردشگری آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به افزایش اقدامات نظارتی بر دفاتر خدمات مسافرتی استان در ایام نوروز، از اجرای ۱۲۰ مورد بازدید نظارتی از ابتدای آغاز طرح نوروزی خبر داد گفت: در راستای افزایش رضایت گردشگران به ۲۹ شکایت ثبت شده از دفاتر خدمات مسافرتی استان در کمترین زمان ممکن رسیدگی شده است.

به گزارش میراث آریا، علیرضا بایرام‌زاده امروز ۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۴ ضمن اشاره به اقدامات نظارتی انجام‌شده در ایام نوروز، گفت: از تاریخ ۲۵ اسفند 1403 تا به امروز، ۱۲۰ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان انجام شده است که در نتیجه آن، ۱۰ مورد تذکر، ۵ مورد اخطار کتبی و یک مورد پلمپ دفتر خدمات مسافرتی به ثبت رسیده است.

معاون گردشگری آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اهمیت نظارت مستمر بر عملکرد تأسیسات گردشگری، بیان کرد: رعایت استانداردهای لازم در ارائه خدمات به گردشگران از اولویت‌های ما در این ایام است. به همین منظور، نظارت‌های دقیق و مستمری بر هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، دفاتر خدمات مسافرتی و سایر تأسیسات گردشگری استان انجام می‌شود تا ضمن حفظ کیفیت خدمات، حقوق مسافران نیز به‌درستی رعایت شود.

او همچنین به رسیدگی فوری به شکایات گردشگران اشاره کرد و افزود: رسیدگی به شکایات گردشگران، چه به‌صورت حضوری و چه از طریق سامانه ۰۹۶۲۹، در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، ۲۹ مورد شکایت در حوزه گردشگری استان ثبت شده که بدون استثنا، به تمامی این موارد در کمترین زمان ممکن رسیدگی شده است.

بایرام‌زاده با تأکید بر تداوم این روند تا پایان تعطیلات نوروزی، اظهار کرد: هدف اصلی ما، ارائه خدمات باکیفیت و ایجاد رضایتمندی در میان گردشگران است. ازاین‌رو، علاوه بر تشدید نظارت‌ها، سامانه‌های ارتباطی متعددی برای دریافت گزارش‌ها و شکایات مردمی فعال است تا هرگونه تخلف احتمالی در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی و برخورد قانونی لازم انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1404010902005
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha