همه قوا به رئیس‌جمهور منتخب در تحقق وعده‌ها کمک کنند

امام جمعه قم، ضمن دعا برای موفقیت رئیس‌جمهور منتخب گفت: از همه قوا، دستگاه‌ها و مردم می‌خواهیم که رئیس‌جمهور منتخب را برای رسیدن به وعده‌هایی که داده است، یاری کنند.

به ‌گزارش میراث‌آریا، آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه شهر قم در مصلای قدس اظهار کرد: ملت ایران حماسه‌ دیگری را رقم زدند و علائق و سلائق مختلف زیر یک پرچم و در کنار یکدیگر پای صندوق رأی آمدند تا سکان‌دار قوه مجریه کشور را برگزینند.

امام جمعه قم افزود: برگزاری انتخابات باشکوه مردمی و عزتمندانه ریاست‌جمهوری ایران و حضور حماسی و پرشور ملت ایران در پای صندوق‌های رأی، بی‌تردید مهر تأیید دیگری بر دلبستگی و علاقه‌مندی مردم به نظام و انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

او اضافه کرد: خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان کشیده است و پس از ضایعه سنگین شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب و مردمی، انتخابات ریاست‌جمهوری در کم‌تر از ۵۰ روز با حضور اکثریت مردم و بدون هیچ اختلالی در دو دوره برگزار و نهمین رئیس‌جمهور کشور مشخص شد.

او با ارج نهادن به حضور پرشور و حماسی ملت ایران و تبریک به منتخب مردم گفت: برای موفقیت رئیس‌جمهور منتخب، در حل مشکل‌های مردم به ‌ویژه کاهش تورم و گرانی، تقویت ارزش پول ملی، بهبود اوضاع معیشتی و افزایش سطح رضایت‌مندی عمومی دعا می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم خاطرنشان کرد: از همه قوا و دستگاه‌ها و مردم می‌خواهیم که به رئیس‌جمهور منتخب، برای وعده‌هایی که داده است، یاری برسانند.

او در بخش دیگری از سخنان، با اشاره به ایام سوگواری امام حسین‌(ع) بیان کرد: تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) محصور در یک مکان و زمان خاص نیست؛ بلکه شروعی بی‌پایان و طلوعی بی‌غروب است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: حضرت سید الشهدا(ع) آن چنان گرما و سوزی در دل‌ها قرار داده است که گذشت زمان و حوادث، این سوز و حرارت را سرد نمی‌کند و به فراموشی نمی‌سپارد.

او تصریح کرد: عاشورا فرصت بی‌نظیری را برای روشنگری، بصیرت‌افزایی، معرفت‌افزایی، جهاد تبیین و شناخت دوست و دشمن فراهم آورده‌ است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار کرد: در تاسوعا و عاشورا آن چه از طرف اهل ‌بیت(ع) و آل علی‌(ع) رخ داد، حماسه و افتخار، و آن چیزی که از سوی حاکمان و مردم اتفاق افتاد، نیز یک فاجعه بود.

امام جمعه قم یادآور شد: علت حماسه روز عاشورا، انجام امر به ‌معروف و نهی‌ از منکر و عامل وقوع این فاجعه هم، ترک این دو فریضه الهی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042301075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha