آماده معرفی ۶۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری گردشگری در استان اصفهان هستیم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از آمادگی این اداره‌کل برای معرفی ۶۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری گردشگری در پهنه استان اصفهان به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، روز ۲۰ تیرماه، نشست شورای معاونین اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان با حضور تمامی اعضا در محل ساختمان مرکزی این اداره‌کل برگزار شد.

در این نشست امیر کرم‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: با توجه به شعار سال رهبر فرزانه انقلاب در خصوص جهش تولید با مشارکت مردم، از آمادگی لازم به‌منظور تحقق این شعار در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی برخورداریم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون با همکاری و همراهی همکاران در دو حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری در ۲۸ شهرستان اصفهان، ۶۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری گردشگری شناسایی‌شده و ازاین‌پس در نشست‌ها، همایش‌ها و نمایشگاه‌های مختلف به‌ویژه در رویدادهای گردشگری، از آمادگی لازم برای معرفی این فرصت‌ها به سرمایه‌گذاران گردشگری برخورداریم.

او افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران بومی و محلی از یک‌سو و همچنین جلب سرمایه‌گذاران خارجی برای بهبود شرایط اقتصادی استان اصفهان از منظر گردشگری و همچنین توسعه متوازن و عادلانه گردشگری در تمامی مناطق استان از سوی دیگر ازجمله راهبردهای این اداره‌کل در حوزه گردشگری در سال ۱۴۰۳ است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042301098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha