بازدید مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از پروژه موزه باستان‌شناسی مشگین‌شهر/ پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل به همراه نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی از پروژه موزه باستان‌شناسی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش میراث آریا، حسن محمدی ادیب امروز شنبه ۲۳ تیرماه در بازدید از پروژه موزه باستان‌شناسی مشگین‌شهر گفت: موزه مشگین‌شهر با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی در حال اتمام عملیات احداث قرار دارد که تکمیل و تجهیز آن در اسرع وقت جزو اولویت‌های اداره کل میراث‌فرهنگی در شهرستان مشگین‌شهر است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: طبق برآوردهای انجام شده این پروژه در دو بخش برای تکمیل ساختمان و تجهیز موزه به اعتبار نیاز دارد که طبق رایزنی‌ها با نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی این اعتبارات تامین می‌شود.

او تاکید کرد: شهرستان مشگین‌شهر یکی از مناطق مهم استان در حوزه آثار تاریخی و فرهنگی است و موزه باستان‌شناسی این شهرستان پس از تکمیل و بهره‌برداری یکی از مهم‌ترین و مجهزترین موزه‌های شمالغرب کشور خواهد بود.

در ادامه این سفر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل به همراه نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی از بقعه شیخ حیدر بازدید کرده و مسائل گردشگری این شهرستان را بررسی کردند.  

انتهای پیام/

کد خبر 1403042301128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha