جلسه پیگیری روند و مشکلات پروژه‌های گردشگری میاندوآب برگزار شد

جلسه پیگیری روند و مشکلات پروژه‌های گردشگری میاندوآب با حضور فرماندار و نماینده مردم شهرستان‌های میاندوآب، باروق و چهاربرج در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به‌گزارش میراث آریا، جلسه پیگیری روند و مشکلات پروژه‌های گردشگری میاندوآب با حضور محمدرضا رضایی، فرماندار، علی احمدی، نماینده مردم شهرستان‌های میاندوآب، باروق و چهاربرج در مجلس شورای اسلامی، فاطمه علیزاده، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این شهرستان در محل فرمانداری میاندوآب برگزار شد.

در این جلسه تعداد چهار مورد بررسی قرار گرفت که سه مورد آن مربوط به حوزه میراث‌فرهنگی و یک مورد مربوط به گردشگری بود.

در ارتباط با منطقه نمونه گردشگری نوروزلو مقرر شد مصوبات سفر استاندار مبنی بر احیای کمپ گردشگری این سد با جدیت پیگیری شود و شرکت آب منطقه‌ای استان به تعهدات خود در این زمینه عمل کند.

پروژه احداث ساختمان جدید موزه میاندوآب نیز یکی دیگر از پروژه‌ها بود که مقرر شد اعتبار مورد نیاز این پروژه در سال جاری برآورد شود و جلسه‌ای با حضور شهرداری، ثبت اسناد و شورای شهر و فرمانداری برای ادامه اجرای این پروژه تشکیل شود.

برای اجرای پروژه ساحل‌سازی زرینه رود میاندوآب هم مقرر شد اعتبار لازم آن از محل اعتبارات ملی پیگیری و پروسه مجوز ماده ۲۳ آن تکمیل شود.

مرمت پل تاریخی میرزارسول نیز در سال جاری با تامین اعتبار لازم ادامه خواهد داشت و دستک‌های اتصال به دوطرف پل در سال جاری تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042301175
دبیر مدیر سیستم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha