پایان عملیات پایش میدانی کاربری‌ها و فضاهای شهری فریدون‌شهر

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فریدون‌شهر از پایان عملیات پایش میدانی کاربری‌ها و فضاهای شهری فریدون‌شهر در محور غرب استان اصفهان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، امروز ۲۴ تیرماه، علی جوزی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فریدون‌شهر با اعلام این مطلب گفت: عملیات پایش میدانی کاربری‌ها و فضاهای شهر فریدون‌شهر باهدف تصویب طرح جامع شهری به پایان رسید.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فریدون‌شهر ادامه داد: انجام این عملیات پایش با همکاری کارشناسان استانی و شهرستانی از میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، استانداری اصفهان و شهرداری فریدون‌شهر به‌منظور بررسی ابعاد و جوانب توسعه و برنامه‌ریزی پایدار شهری موردبررسی و ارزیابی قرار گرفت.

او افزود: در این پایش میدانی که با محوریت کاربری‌های گردشگری انجام شد بر توسعه آتی فریدون‌شهر به‌عنوان مرکز شهرستان و همچنین نقطه ثقل تجمع جمعیت در ایام پیک گردشگری تأکید ویژه‌ای شد.

جوزی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به‌منظور جذب گردشگران در ایام سرد سال به‌عنوان گردشگری زمستانی و ایام تابستان به دلیل خنکی هوا و اقلیم مساعد منطقه فریدون‌شهر در محور غرب استان اصفهان، کمبود زیرساخت‌های گردشگری بیش از هر زمان دیگر نیاز می‌شود که در طرح جامع شهری به آن نگاه ویژه و بنیادی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042401206
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha