زنجان آماده میزبانی میهمانان حسینی است

معاون گردشگری استان زنجان گفت: قبل از ماه محرم هماهنگی‌های لازم با هتل‌ها و مراکز اقامتی شهر زنجان انجام شده تا خدمات مناسب به لحاظ قیمتی و خدماتی به مسافران ارائه دهند. 

به گزارش میراث آریا، داوود آبیان با بیان اینکه همه‌ساله دوستداران حسینی در اقصی نقاط جهان به گردهمایی عاشقان ثارالله در زنجان می‌آیند، اظهار کرد: قبل از ماه محرم هماهنگی‌های لازم با هتل‌ها و مراکز اقامتی شهر زنجان انجام شده تا خدمات مناسب به لحاظ قیمتی و خدماتی به مسافران ارائه دهند و همچنین تذکر داده شده تا مسائل امنیتی نیز مد نظر قرار گیرد. 

معاون گردشگری استان زنجان افزود: مردم به صورت خودجوش از میهمانان پذیرائی کرده و همینطور ستاد اسکان و پذیرائی، سلامت، تبلیغات و اطلاع‌رسانی شکل گرفته است. 

او با اشاره به اینکه یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های عزاداران حسینی در دنیا هستیم، عنوان کرد: در دو روز ۸ و ۱۱ محرم استان زنجان پذیرای میهمانان است. 

آبیان ادامه داد: هتل‌ها برای اقامت مسافران آماده خدمت‌رسانی هستند و بازدیدهایی نیز طی روزهای گذشته از اماکن اقامتی انجام شده است تا نواقص احصا و برطرف شود. 

معاون گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی به همراه مردم پای کار آمده‌اند، تصریح کرد: قطار گردشگری نیز وارد زنجان خواهد شد و سوگواران حسینی را از تهران به زنجان منتقل خواهد کرد. 

او اظهار کرد: در حال حاضر نیز استان زنجان ۲۵۰ مجموعه گردشگری دارد و ظرفیت پذیرش بیش ۵ هزار نفر گردشگر را در استان را داریم هرچند که کفاف نخواهد داد ولی در کل با یاری مردم و سایر دستگاه‌ها مشکل اسکان نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042401243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha