تابلوهای راهنمای گردشگری شهر خمین نوسازی شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین گفت: تابلوهای راهنمای موزه قلعه سالار محتشم شهر خمین به‌ روزرسانی و نصب شدند.

به‌گزارش میراث‌آریا، علی مشهدی گفت: تابلوهای راهنمای موزه سالار محتشم و همچنین تابلوی اداره شهرستان خمین با اختصاص اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال بازسازی و نصب شد.

رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین بیان کرد:  این تابلوها به دلیل گذشت زمان و به دلیل فرسایش و دیگر عوامل فیزیکی در طول زمان مستهلک و نیاز به تعویض و ترمیم داشتند از این رو  عملیات ساماندهی تابلوها در دستور کار قرار گرفت.

مشهدی نصب تابلوهای راهنما برای هدایت گردشگران و معرفی جاذبه‎های تاریخی را موضوعی ضروری دانست و گفت: به طور کلی تابلوهای به کار رفته در محل محوطه‌ها جزو مواردی هستند که هر دو یا سه سال یک بار باید تعویض شوند؛ چراکه این به دلیل شرایط آب و هوایی ممکن است آسیب ببینند و نیاز به تعویض و بازسازی داشته باشند.

او با بیان این‎که تابلوهای راهنما از جمله مهمترین منابع اطلاع‎رسانی به گردشگران و مسافران هستند تاکید کرد:  نصب و بروزرسانی این تابلوها با هدف ارائه اطلاعات و معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان به گردشگران ورودی در محل این جاذبه‌ها و در مسیرهای دسترسی انجام شد.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403042701316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha