بازدید مشترک کارگروه زیربنایی ستاد اربعین آذربایجان غربی از جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه ارومیه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه ضمن اشاره به اهمیت کنترل، نظارت و همچنین آماده‌سازی مجاری عرضه و نمازخانه‌های بین راهی گفت: کارگروه زیربنایی ستاد اربعین آذربایجان غربی به‌صورت مشترک با همکاری دستگاه‌های مربوطه از جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه ارومیه بازدید می‌کنند.

به‌گزارش میراث آریا، احمد مجرد گفت: در این بازدیدها همه نواقصات جایگاه‌ها از نظر خدمات عمومی اعم از سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها احصا شده و در یک بازه زمانی مشخص، توسط مالکان مجاری عرضه نسبت به رفع نواقص اقدام می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه افزود: پیش‌بینی می‌شود تعداد زائران حسینی در سال جاری نسبت به سال‌های قبل افزایش داشته باشد و باید ضمن فراهم کردن زیرساخت‌های خدمات‌رسانی، توجه به موارد بهداشتی در اولویت قرار گیرد.

او تصریح کرد: بازدید از جایگاه‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی در مسیرهای مواصلاتی آذربایجان غربی در اولویت بازدید کارگروه مشترک زیربنایی ستاد اربعین بوده و این مهم نیز با نظارت و بازدیدهای میدانی بازرسان این شرکت و دستگاه‌های عضو ستاد فراهم می‌شود.

مجرد بیان کرد: وظیفه رسیدگی به نحوه ارائه خدمات در جایگاه‌های عرضه سوخت شهری و بین‌شهری بر عهده این کارگروه بوده است، امیدوارم به همت این عزیزان و یاری خداوند متعال خدمات شایسته و بی‌نقصی را به زائران حسینی ارائه دهیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه خاطرنشان کرد: میزان تامین و ذخیره‌سازی سوخت در انبارهای نفت منطقه در وضعیت مطلوبی قرار دارد و بالغ بر ۱۶۸ باب جایگاه عرضه سوخت منطقه ارومیه آماده ارائه خدمات به زائران اربعین و شهروندان هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042701337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha