آمادگی صدا و سیما در معرفی انجمن خیرین میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان

معاون صداو سیمای مرکز سیستان و بلوچستان گفت: تمام تلاش خود را برای معرفی بیشتر و بهتر انجمن خیرین میراث فرهنگی استان بکار خواهیم برد.

به گزارش میراث آریا، محمد شهرکی گفت: راه‌اندازی انجمن خیرین میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان اقدامی اثربخش و قابل قدردانی است که باید تقویت شده و به عموم مردم نیز معرفی شود.

معاون صداو سیمای مرکز سیستان و بلوچستان افزود: صداوسیما نیز با تمام توان خود تلاش می‌کند که این انجمن را به مردم و فعالان حوزه به خوبی معرفی کند تا عضویت و مشارکت در آن به حد قابل قبولی برسد و بتواند منشا اثرات ماندگار شود.

به گفته شهرکی، صداوسیمای مرکز سیستان وبلوچستان علاوه بر اهتمام ویژه در خصوص معرفی انجمن، در راستای جذب خیرین میراث‌فرهنگی نیز گام برخواهد داشت و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

معاون صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان تاکید کرد: برای تقویت این انجمن ضرورت دارد تا جلسات و همایش هایی در فصول مختلف برگزار شده و از مشارکت و حضور خیران ملی و استانی و تمامی کسانی که قصد دارند در این امر سهیم باشند استفاده شود.

او ادامه داد: سیستان و بلوچستان به لحاظ دارا بودن آثار و ابنیه های تاریخی بسیار غنی است که حفظ، معرفی و احیای آنها نیز نیازمند مشارکت همگانی و عزم عمومی است و این انجمن می تواند زمینه ساز خوبی برای مشارکت مردم باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042701366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha