بررسی ۴ پرونده در کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری گلستان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان از بررسی چهار پرونده در سومین جلسه کمیسیون فنی بدوی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان در سال جاری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، یاسر قندهاری گفت: در این جلسه که روز چهارشنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد، بنا به رأی اعضای کمیسیون، با درخواست شرکت خدمات مسافرتی مسافر گشت‌وگذار رهام از استان تهران برای ایجاد شعبه در شهر گرگان موافقت شد.

معاون گردشگری استان گلستان افزود: در این جلسه همچنین به شرکت خدمات مسافرتی آیهان سیر گلستان، شادمهر گشت مینو و آسمان سیر میقات یک ماه مهلت به‌منظور رفع نواقص داده شد.

او خاطرنشان کرد: شرکت‌ها و دفاتری که پروانه فعالیت آن‌ها ابطال یا تعلیق شده است به استناد قانون، حق هیچ‌گونه ثبت‌نام و برگزاری تورهای داخلی و خارجی و ذخیره مکان و هرگونه خدمات ایران‌گردی و جهانگردی را ندارند. ضمناً دفاتری که به حالت تعلیق درآمده در صورت رفع نواقص اعلام‌شده می‌توانند نسبت به درخواست رفع تعلیق مجوز بند (ب) اقدام کنند.

قندهاری بیان کرد: مسافران و گردشگران در هنگام دریافت خدمات مسافرتی به دفاتر گردشگری مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری مراجعه کنند و در صورت مشاهده واحدهای متخلف و بدون مجوز، مراتب را به معاونت گردشگری استان گلستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042801422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha