مسیرگشایی ۱۸ متری «شهید بی‌مثل» تبریز سنگفرش می‌شود

شهردار تبریز در بازدید روز تعطیل خود از مسیرگشایی شهید بی مثل ضمن تاکید بر تسریع این پروژه از اجرای سنگفرش ۴۳۵ متری خیابان ۱۸ متری «شهید بی‌مثل» خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا، یعقوب هوشیار روز جمعه ۲۹ تیرماه‌ ۱۴۰۳  در بازدید جمعه‌های بدون تعطیل خود به‌همراه یاسین بجانی عضو شورای اسلامی شهر، معاونین و شهردار منطقه ۴ گفت: در راستای تحقق هدف «شهر انسان محور و توسعه پیاده‌راه‌ها» در کلانشهر تبریز، مسیرگشایی خیابان شهید بی‌مثل و تسریع تکمیل این خیابان حائز اهمیت ویژه‌ای است.

شهردار تبریز ادامه داد: خیابان ۱۸ متری شهید بی‌مثل، خیابان شهید رنجبر (حکم‌آباد) را به خیابان فیضیه وصل می‌کند که احداث این پروژه با طول بالغ بر ۴۳۵ متر به صورت سنگفرش صورت خواهد گرفت.

در این بازدید هادی مقدم زاده شهردار منطقه ۴ با اشاره به اهتمام این منطقه برای تملک و آزادسازی املاک باقیمانده این خیابان تشریح کرد: از ۴۳ ملک واقع در مسیر، تملک ۱۵ ملک باقیمانده است که شهرداری منطقه ۴ برآن است تا اقدامات تملکی آن را با جدیت دنبال کند.

شهردار منطقه ۴ تبریز افزود: اتمام این پروژه که در قلب بافت فرسوده تبریز قرار گرفته است ضمن ایجاد دسترسی برای شهروندان، برای منطقه ۴ نیز ارزش افزوده ایجاد خواهد کرد.

او اضافه کرد: پروژه مسیرگشایی ۱۸ متری شهید بی‌مثل مطالبه چندین دهه‌ای شهروندان این منطقه بوده و با احداث آن، این انتظار طولانی پایان می‌یابد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403043001473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha