بررسی نحوه عملکرد و خدمات‌دهی تأسیسات گردشگری گرگان

کارشناسان گردشگری ضمن بازدید از تأسیسات گردشگری گرگان در استان گلستان نحوه عملکرد و خدمات‌دهی به همشهریان و مسافران در تأسیسات محور ناهارخوران این شهرستان را موردبررسی قرار دادند.

به‌گزارش میراث‌آریا، در این بازدیدها تالار پذیرایی سید مسعود، سفره‌خانه سنتی مجنون، راه و ماه، دایموند، ماه آبی، کاری نو مورد بررسی و وضعیت سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها، مواد خوراکی، کارت مدیریت، نرخ نامه‌ها، حضور مدیر مجموعه، تابلوهای راهنما، بهداشت محیط و... مورد نظارت قرار گرفت.

در این بازدیدها به واحدهایی که پروانه فعالیت ندارند یا تاریخ اعتبار پروانه آنان به پایان رسیده، مهلت 10 روزه داده شد تا به مرور برای اخذ اقدام و یا تمدید مجوز داده شد و در صورت پایان مهلت مقرر و صورت نگرفتن اقدامی از طرف مدیر مجموعه، واحد برای اقدامات بعدی و پلمب به اداره نظارت بر اماکن عمومی معرفی خواهند شد.

بازدیدهای نظارتی بر تأسیسات گردشگری در تمام ایام سال توسط کارشناسان گردشگری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرگان انجام می شود و در ایام پیک سفر از جمله تعطیلات تابستانی و عید نوروز این بازدیدها به‌صورت فشرده و روزانه اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403043001487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha