تپه قلندرسیاه تویسرکان آماده سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از آمادگی این اداره‌کل به منظور واگذاری تپه قلندرسیاه تویسرکان به بخش خصوصی در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان و شهرستان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا، محسن معصوم علیزاده، پنج‌شنببه ۲۸ تیرماه، در حاشیه بازدید از منطقه نمونه گردشگری قلندرسیاه که به همراه مفتح نماینده مردم شهرستان تویسرکان در مجلس شورای اسلامی انجام شد، گفت: تپه قلندرسیاه یکی از ۲۸ منطقه گردشگری استان همدان است که در سنوات گذشته محدوده آن مشخص و در کارگروه‌های مربوطه به تصویب رسیده است و در این راستا امکان  واگذاری آن به بخش خصوصی به منظور ایجاد تاسیسات گردشگری فراهم شده است.

در این بازدید نماینده مردم شهرستان تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: تپه قلندرسیاه در زمره چهار منطقه نمونه گردشگری شاخص استان است که بدلیل بهره‌مندی از چشم انداز بی نظیر طبیعی و ... می‌تواند به یکی از جاذبه‌های گردشگری شاخص استان و حتی غرب کشور تبدیل شود.

محمد مهدی مفتح افزود: به منظور رونق گردشگری در تویسرکان از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری حمایت کامل انجام خواهد شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تویسرکان نیز در حاشیه این بازدید گفت: تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد ریال در راستای ایجاد زیرساخت این مناطق نمونه گردشگری شامل بازگشایی، جدول‌گذاری و بیس‌ریزی مسیر دسترسی به  قلندرسیاه هزینه شده است.

 اسحاق ترکاشوند ابراز امیدواری کرد: با حمایت مسئولان ارشد شهرستانی و استانی سایر زیرساخت‌های مورد نیاز نیز بطور کامل اجرا شود تا شرایط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تسهیل شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403043001492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha