بازدید ۱۰۰ میلیونی از صفحات اینفلوئنسرهای ایرانگرد/ معرفی ایران با اجرای طرح «ایران سلام»

طرح توسعه گردشگری بین‌المللی و ارتقای برند ملی با مشارکت تاثیرگذاران خارجی شبکه‌های اجتماعی با عنوان «ایران سلام» در حال اجراست.

میراث‌آریا: پروژه اینفلوئنسری ایران سلام، با اجرای مجموعه Visit our Iran و همکاری دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت گردشگری اجرا می‌شود و طی ۲ ماه اول سال ۱۴۰۳، مجموعا ۱۰ اینفلوئنسر در دو گروه از کشورهای سوئیس، قبرس، سنگاپور، مصر، امارات، انگلیس، هلند و روسیه در این پروژه شرکت کردند.

مجموع مخاطبان و دنبال‌کنندگان این تاثیرگذاران به بیش از ۲۰ میلیون نفر در شبکه‌های اجتماعی می‌رسد.

پیش‌بینی می‌شود از مجموع نزدیک به ۳۰ محتوا در شبکه‌های اجتماعی، بیش از ۴۰ میلیون بازدید در بازه ۳ ماه تولید شود. این عدد در بازه یک سال پس از برگزاری تور، با توجه به بازنشر و توزیع آبشاری توسط ناشران دیگر، باعث خواهد شد محتوای تولید شده توسط این ۹ نفر به ۱۰۰ میلیون بازدید برسد. لازم به ذکر است تاکنون گروهی با این حجم تنوع و تعداد مخاطب توسط بخش خصوصی به کشور وارد نشده است. پیش‌بینی می‌شود دستاورد این سفر نقش موثری در ارتقای برند گردگشری ملی داشته باشد.

تا کنون ۸ اینفلوئنسر، محتواهای متنوعی در شبکه‌های اجتماعی خودشان به‌منظور معرفی ایران به‌عنوان یک مقصد گردشگری جدید، به اشتراک گذاشته‌اند و اینفلوئنسرهای دیگر به زودی بارگذاری محتوای خود را شروع خواهد کرد.  به اشتراک‌گذاری این محتواها ادامه خواهد داشت و در آینده محتواهای جدیدی بارگذاری خواهد شد.

بازدید ۱۰۰ میلیونی از صفحات اینفلوئنسرهای ایرانگرد/ معرفی ایران با اجرای طرح «ایران سلام»

به‌عنوان مثال مجله اینترنتی بیلورد پاکستان با ۳۲۰ هزار دنبال کننده، عکس‌های یکی از اینفلوئنسرهای دعوت شده را به اشتراک گذاشته است.

همچنین یکی از پربازدیدترین ویدیوهای یکی از اینفلوئنسرها که تنها پس از یک روز انتشار ۳۰۰ هزار بازدید داشته است. با توجه به آنالیز پیج خانم دوروتی، پیش‌بینی می‌شود بازدید این ویدئو به عدد ۳ میلیون در بازه یک الی ۳ ماه آتی برسد.

یکی دیگر از پست‌هایی که خانم دوروتی در صفحه خود منتشر کرده، در مدت زمان ۲ هفته، ۲۰ هزار لایک و ۸۰۰ کامنت دریافت کرده است که این میزان در شبکه‌های اجتماعی رقم بالایی به حساب می‌آید.

نمونه دیگر، ویدیویی است که آقای آلپ از قبرس در صفحه خودشان منتشر کرده است. باتوجه به اینکه تعداد دنبال کنندگان کمتری نسبت به بقیه اینفلوئنسرها دارند، این ویدیو به خوبی دیده شده و در مدت زمان ۴ هفته نزدیک به ۴۲ هزار بار دیده شده، این ویدیو یکی از پربازدیدترین ویدیوهای آقای آلپ به حساب می‌آید که پیش‌بینی می‌شود با توجه به آنالیز صفحه ایشان در ماه‌های آتی این میزان به عدد ۱۰۰ هزار بازدید برسد.

یکی دیگر از ویدیوهای پربازدید مربوط به یکی دیگر از اینفلوئنسرها به نام آقای جی که در صفحه خودشان منتشر کرده‌اند، در مدت ۶ هفته، ۱۱۱ هزار بازدید، ۸۵۰۰ لایک و ۲۰۲ کامنت دریافت کرده است. پیش‌بینی می‌شود میزان بازدید این ویدیو در ماه‌های آتی به عدد ۵۰۰ هزار برسد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403043001496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha