اقامت بیش از ۲۰هزار مسافر در گالیکش گلستان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گالیکش در شرق گلستان از اقامت ۲۰ هزار مسافر و گردشگر و ۶۰۰ هزار بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی شهرستان در سه‌ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، محمد رزاقی در بازدید از شهرستان گالیکش با تشریح آمار اقامت و بازدید گردشگران از شهرستان، گفت: با توجه به فعالیت‌های انجام شده و تلاش‌های کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر گالیکش در سه‌ماهه سال  ۱۴۰۳ توانستیم شاهد اقامت ۲۰ هزار نفر در مراکز اقامتی باشیم.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گالیکش افزود: از این تعداد هزار نفر مربوط به اقامت در هتل، ۱۳۰۰ نفر اقامت در مهمان‌پذیرها، ۷۰۰ نفر اقامت در متل، ۲۰۰۰ نفر اقامت در خانه‌های مسافر شهرستان، ۹ هزار نفر اقامت در اقامتگاه‌های غیررسمی، سه هزار نفر اقامتگاه‌های بوم‌گردی و مابقی مربوط به اقامت در پارک‌ها، مجتمع‌های خدمات بین‌راهی و...  شهرستان بوده است.

او همچنین از ثبت آمار بیش از ۶۰۰ هزار بازدید از جاذبه‌های شهرستان خبر داد و تصریح کرد: تعداد ۱۰۰ هزار و ۴۶۰ نفر بازدید از جاذبه‌های شهرستان انجام شده که مربوط به بازدید مسافران و گردشگران از جاذبه‌های تاریخی، جاذبه‌های طبیعی و جاذبه‌های دست‌ساز و صنایع‌دستی در سطح شهرستان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403043001500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha