مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری شهرستان مرند در هفته دولت افتتاح می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری شهرستان مرند از افتتاح این پروژه در هفته دولت خبر داد.

به گزارش میراث آریا، احمد حمزه‌زاده امروز ۳۰ تیرماه ۱۴۰۳ با اشاره به اهمیت مراکز اطلاع رسانی گردشگری در معرفی هرچه‌ بهتر و جامع‌تر جاذبه‌های گردشگری موجود گفت: پروژه مرکز اطلاع‌رسانی شهرستان مرند با رویکرد معرفی جاذبه‌های شهرستان و توزیع همه مکانی و همه زمانی گردشگران ورودی، در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: پروژه مرکز اطلاع‌رسانی شهرستان مرند با سرخط‌های عملیاتی همچون محوطه‌سازی، اجرای تأسیسات مکانیکی و برقی، تجهیز مرکز اطلاع‌رسانی و تکمیل اجرای نمای ساختمان، پیشرفتی بالغ بر ۷۰ درصد داشته است که در شهریورماه سالجاری مصادف با هفته دولت، مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

او افزود: شهرستان مرند با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی نظیر کاروانسرای تاریخی یام، مسجد بازار، پیست اسکی پیام، قلعه هلاکو، آبشار عیش آباد، آتشکده مانداگارنا پناهگاه حیات وحش کیامکی، آبشار پیربالا، کول‌تپه و مسجد جامع از مهمترین شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی در حوزه گردشگری‌ست که موقعیت این شهر و قرارگیری آن در محور شهرستان جلفا، اهمیت آن را دوچندان می‌کند.

حمزه‌زاده به اشاره به اهمیت مراکز اطلاع‌رسانی گردشگری در معرفی زیرساخت‌های گردشگری موجود گفت: مرکز اطلاع‌رسانی شهرستان مرند به۹ معرفی اقامتگاه‌ها و تأسیسات گردشگری، جاذبه‌های تاریخی و طبیعی و زیرساخت‌های موجود در سطح مرند و فراتر از این شهرستان خواهد پرداخت. این مرکز اطلاع‌رسانی در قالب برنامه توزیع همه مکانی و همه زمانی گردشگران ورودی به استان به معرفی جاذبه‌های طبیعی جلفا، شبستر و کلیبر نیز پرداخت تا گردشگران ورودی، سفری ایمن توأم با آرامش تجربه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403043001526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha