اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان در آزادشهر برگزار شد

اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان در شهرستان آزادشهر در استان گلستان با حضور فرماندار و دستگاه‌های عضو این ستاد باهدف برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران ایام تابستان برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان ۱۴۰۳ شهرستان آزادشهر در استان گلستان روز شنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان، علی صادقلو سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر آزادشهر و روسای دستگاه‌های اجرایی عضو این ستاد در محل زائرسرای امام هشتم آزادشهر برگزار شد.

این جلسه با موضوع تدوین نقشه راه خدمات ستاد اجرایی خدمات سفر در ایام تابستان و برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران برگزار شد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر آزادشهر در این جلسه ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) به ارائه گزارش عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان پرداخت و با اشاره به مصوبات آخرین جلسه ستاد به تداوم برخی مسئولیت‌های دستگاه‌های اجرایی عضو این ستاد در تابستان و طول سال اشاره کرد.

علی صادقلو در این جلسه با اشاره به این‌که فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر مختص ایام نوروز نیست و در تمام ایام سال تداوم خواهد داشت، خواستار ادامه همکاری دستگاه‌ها به‌منظور خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافرین ورودی به شهرستان آزادشهر شد.

در این جلسه فرماندار شهرستان آزادشهر نیز با تقدیر از دستگاه‌های اجرایی خدمات سفر شهرستان در ارائه خدمات به گردشگران و مسافرین نوروزی بر لزوم استمرار هماهنگی و خدمات‌رسانی به گردشگران تأکید کرد.

سید جواد کریمی گفت: با توجه به برگزاری این جلسه در زائرسرای امام هشتم آزادشهر و ظرفیت این مجموعه در ارائه خدمات اقامتی و رفاهی به زائرین امام رضا (ع)، با اشاره به مصوبات جلسات پیشین و نشست حاضر در خصوص این مجموعه، دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان شهرستان آزادشهر با بسیج امکانات موجود، در بهسازی و توسعه این مجموعه در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائرین و مسافرین ورودی به این شهرستان اهتمام ویژه داشته باشند.

در این جلسه روسای دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد اجرایی خدمات سفر آزادشهر ضمن ارائه گزارشی از آخرین اقدامات در راستای میزبانی از مسافران و زائران مشهد مقدس، برنامه‌های دستگاه و کمیته زیرمجموعه را ویژه سفرهای تابستانی تشریح کردند.

در پایان این جلسه، اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آزادشهر با حضور در گلزار شهدای گمنام واقع در مجموعه زائرسرای امام هشتم آزادشهر، با قرائت فاتحه بر مزار این شهیدان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب تجدیدعهد و بیعت کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403043101546
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha