عرضه دائم محصولات صنایع‌دستی زندانیان در مجموعه‌های گردشگری اصفهان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از امکان عرضه دائم محصولات صنایع‌دستی زندانیان در مجموعه‌های گردشگری اصفهان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، امروز ۳ مردادماه، سید محمدرضا میر نطنزی مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان استان اصفهان با امیر کرم‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان دیدار کرد.

امیر کرم‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در این دیدار گفت: با توجه به بازدید که طی هفته‌های گذشته از کارگاه‌های تولیدات صنایع‌دستی زندانیان توان‌خواه زندان مرکزی اصفهان داشتم و با در نظر گرفتن کیفیت خوب این تولیدات، به نظر می‌رسد به‌منظور حمایت از عرضه این محصولات و کسب درآمد برای زندانیان، این عزیزان نیازمند حمایت ویژه هستند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: حمایت از این توان‌خواهان در دو حوزه ایام حبس و پس از پایان دوران محکومیت صورت می‌گیرد، لذا با هماهنگی بنیاد تعاون زندانیان اصفهان، امکان عرضه دائم محصولات صنایع‌دستی زندانیان در مجموعه‌های تاریخی، گردشگری و به‌ویژه هتل‌های اصفهان فراهم می‌شود.

او افزود: تلاش داریم تا با ایجاد ارتباط مستقیم میان این اداره‌کل و بنیاد تعاون زندانیان استان، شرایط را برای حضور آثار این توان‌خواهان در نمایشگاه‌های داخلی و حتی خارجی و حتی امکان فعالیت بنیاد تعاون زندانیان را در حوزه گردشگری فراهم آوریم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403050300096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha