خمین آماده استقبال از مسافران تابستانی است/ تبلیغ جاذبه‌های تاریخی و گردشگری یک ضرورت است

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان خمین از آمادگی کامل این شهرستان برای پذیرایی از میهمانان تابستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، در آستانه فرا رسیدن سفرهای تابستانی جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان خمین با حضور جمعی از مسئولان و مدیران دستگاههای عضو ستاد خدمات سفر در محل فرمانداری برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی،  گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین با اشاره به وظیفه سنگین دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران افزود: ستاد اجرایی خدمات سفر، یک ستاد دائمی بوده و منحصر به ایام خاصی نیست ودر ایام اوج سفر مانند تعطیلات نوروز، سفرهای تابستانی با موج گسترده حضور مسافران مواجه هستیم.

علی مشهدی در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان خمین بر بهبود زیرساخت‌های لازم برای استقبال از مسافران و بهبود وضعیت آنها تاکید کرد و افزود: این موارد با جدیت دنبال می‌شود.

او ادامه داد: پایگاه امدادی شهید سرمدی برای اسکان اضطراری مسافران و زائران اربعین تدارک دیده شده است. آموزش و پرورش شهرستان خمین نیز یک مدرسه را برای اسکان مسافران تابستان در نظر گرفته و پذیرش در این مرکز آموزشی از دهم تیرماه آغاز شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی،  گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین با اشاره به آمادگی ارائه خدمات ۶ پایگاه اورژانس خاطر نشان کرد: اداره سلامت محیط کار بر تهیه و توزیع غذا در فصل تابستان به ویژه برای ارسال به موکب‌های مستقر در کربلا نظارت دارد.

مشهدی اظهار کرد:  تبلیغ جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهرستان در راستای میزبانی از مسافران تابستانی باید به بهترین شکل ممکن انجام شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی،  گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین گفت: این شهرستان از جاذبه‌های تاریخی و تفریحی بی‌نظیری برخوردار است که باید برای معرفی این جاذبه‌ها از ظرفیت رسانه‌ها استفاده شده و به نحو مطلوبی اطلاع‌رسانی شود.

او با اشاره به تشکیل گروه برای نظارت به سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها ادامه داد: گروه گشت مشترک تشکیل شده تا آخر تابستان به سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها و مجتمع‌های پذیرایی بین‌راهی نظارت مستمر خواهند داشت تا موارد بهداشتی رعایت شود.

دراین جلسه اعضای حاضر به ارائه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و همچنین راهکارها برای استقبال بهتر از مسافران تابستانی پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403050300104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha