خیابان پاستور شرقی به شهید رئیسی تغییر نام یافت

آیین نام‌گذاری و پلاک‌کوبی خیابان و بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی پس از پایان جلسه هیئت دولت برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، آیین نام‌گذاری و پلاک‌کوبی خیابان و بزرگراه شهید آیت الله رئیسی امروز چهارشنبه 3 مرداد 1403، پس از پایان جلسه هیئت دولت با حضور علیرضا زاکانی شهردار، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و برادر رئیس‌جمهور شهید در محل نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در این مراسم در سخنانی گفت: کمترین کاری که برای شهدا می توان کرد نام‌گذاری خیابان‌ها به نام آن‌هاست تا یاد و نام و راه آنان برای همیشه در یاد ما باقی بماند.

او افزود: نام شهید رئیسی در هر حالت در یاد و ذهن ما می‌ماند و او مردی الهی است و مردم ما برای همیشه نام چنین مردانی را گرامی خواهند داشت.

رئیس شورای شهر تهران یادآور شد: شورای شهر تهران یک خیابان و بک بزرگراه را به نام شهید رئیسی نام‌گذاری کرد تا همه دولتمردانی که در این منطقه می‌آیند نام او را در ذهن داشته باشند.

او خاطرنشان کرد: بخش شرقی بزرگراه بعثت تا میدان خراسان  به سوی مشهد مقدس، زادگاه شهید بزرگوار به نام شهید آیت‌الله رئیسی نام‌گذاری شد.

حاج حسین طاهری مداح اهل بیت(ع) نیز در این مراسم به ذکر مصیبت اهل بیت(ع) و یادآوری خاطرات شهید آیت‌الله رئیسی در خدمت‌رسانی به مردم پرداخت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403050300139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha