قدردانی ضرغامی از مدیریت و اقدامات مخبر در زمان سرپرستی ریاست جمهوری

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، با اشاره به فعالیت‌های، محمد مخبر به‌عنوان سرپرست ریاست جمهوری گفت: نقش، موقعیت و جایگاه دکتر مخبر در این دو ماه جای قدردانی دارد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، سید عزت‌الله ضرغامی امروز چهارشنبه ۳ مرداد، در جریان برگزاری جلسه هیات دولت که به ریاست محمد مخبر، برگزار شد، خطاب به سرپرست ریاست جمهوری، اظهار کرد: اگر برای این دو ماه موضوعی را به‌عنوان پدیده یاد کنیم، بدون اغراق، شما هستید. هم موافقین و هم مخالفین شما با این موضوع موافق هستند.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: سابقه، توانمندی‌های اجرایی و امانت‌داری شما، باعث شد رئیس جمهور شهید به شما اعتماد کرد و ما شاهد بودیم که روز به روز اعتماد آقای رئیسی به شما بیشتر می‌شد.

او افزود: به تعبیر حدیث گرانقدر، «فی تَقلُّبِ الأحْوالِ عُلِمَ جواهِرُ الرِّجالِ»، جوهره حضرتعالی، رفتار مدیریتی و مواضع سیاسی شما و اقداماتی که انجام دادید در نوع خودش اگر نگوییم بی‌نظیر است، کم‌نظیر است.

ضرغامی خاطرنشان کرد: من از طرف همه دوستانی که دور این میز در هیئت دولت نشسته‌ایم، صمیمانه از زحماتی که کشیدید، قدردانی و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403050300146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha