انعقاد تفاهم‌نامه شرکت سیاحتی علیصدر با انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری استان همدان

به‌منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به راهنمایان گردشگری سراسر کشور و گردشگران داخلی و خارجی شرکت سیاحتی علیصدر با انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری استان تفاهم‌نامه‌ای را منعقد کرد.

به گزارش میراث‌آریا، کریم ملکی روز چهارشنبه ۳ مردادماه ۱۴۰۳ در نشست با اعضا و هیئت مدیره انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری استان همدان گفت: با امضای این تفاهم‌نامه تورهایی که از طرف اعضای رسمی و دارای کارت شناسایی انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری استان‌های کشور برای بازدید به غارعلیصدر مراجعه کنند، از تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر عنوان کرد: با توجه به ظرفیت فوق العاده مجتمع تفریحی توریستی عباس آباد و ویلاهای اقامتی این مجتمع، تخفیف ویژه‌ای نیز برای راهنمایان گردشگری و تورهای همراه آنان پیش‌بینی شده است.

او اظهار کرد: براساس این تفاهم‌نامه علاوه بر تخفیفاتی که برای راهنمایان گردشگری برگزار کننده تور  در نظر گرفته شده است ، بمنظور تکریم خانواده‌های این قشر متخصص، تخفیف ویژه‌تری نیز برای خانواده آنان در بازدید از غارعلیصدر و اقامت در ویلاهای عباس‌آباد ارائه خواهد شد.

ملکی گفت: بمنظور ارائه خدمات گردشگری مطلوب‌تر به بازدیدکنندگان و همچنین توسعه پایدار صنعت گردشگری توسط فعالان این حوزه در کشور، نیازمند استفاده از خرد جمعی هستیم که در چنین موضوعی راهنمایان گردشگری به عنوان سفیران فرهنگی و افراد متخصص در سطوح مختلف بین المللی، ملی و محلی، نقش کلیدی و قابل توجهی دارند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر اظهار کرد: اهمیت گردشگری و اثرات آن بر فعالیت‌های اقتصادی، کارآفرینی و رونق اقتصادی؛ وجوه تمایز آن از سایر بخش‌های اقتصادی و خدماتی به لحاظ کارکرد و اثرات مستقیم و غیرمستقیم و معرفی فرهنگ، تاریخ، تمدن و زیبایی‌های یک کشور و خدمات جامعه میزبان به گردشگران، تحرک و پویایی سایر بخش‌های صنعتی و خدماتی و ارتباط آنها با این بخش می‌تواند از گردشگری، صنعتی قدرتمند با مزایای اقتصاد مقاومتی که در مسیر توسعه و شکوفایی گام های بلند، اساسی و ارزشمندی را برداشته، بسازد.

او افزود: در این میان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار بر توسعه و پویایی گردشگری، راهنمایان گردشگری و نقش و اهمیت آنان در این عرصه است که باید با شناخت و آگاهی و درک آن به درستی مورد توجه جدی از سوی دست اندرکاران و متولیان این حوزه قرار گیرند.

ملکی ادامه داد: تاثیرگذاری راهنمایان به دلیل ارتباط مستقیم با گردشگران، در توسعه گردشگری غیرقابل انکارست و به همین دلیل در ارتباط تنگاتنگ با راهنمایان شاهد رونق بیش از پیش گردشگری خواهیم بود.

در پایان این نشست حاضران به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند و تفاهم‌نامه همکاری بین دو مجموعه تبادل شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403050400173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha