بهگزارش میراثآریا، مسعود فرخی ۸ مرداد ۱۴۰۳ گفت: کمیسیون فنی رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی، با حضور رئیس اداره حراست، کارشناس نظارت بر دفاتر استان، مسئول اداره حقوقی، مسئول انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و با حضور شاکیان برگزار شد و به سه مورد شکایت مسافران از آژانسهای مسافرتی رسیدگی شد و دو مورد از دفاتر ملزم به باز پرداخت مبلغ به شاکی شدند.
معاون گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان مرکزی با تاکید بر اینکه کیفیت سفر و رعایت قوانین خدمتگذاری به گردشگران از اولویتهای ادارهکل است باید دقت و نظارت کافی بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی وجود داشته باشد که خدمات به درستی ارائه شود، گفت: از ابتدای سال جاری ۳ جلسه کمیسیون فنی رسیدگی به شکایات استان تشکیل شده است و در این جلسات به ۵ شکایت بدوی و دو مورد تجدید نظر بررسی شده است.
فرخی افزود: بر اساس قرارداد منعقده و بررسیهای بدست آمده در انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان، لازم است ایفای حق و حقوق مسافران و اجرای صحیح تعهدات خدماتی در دستور کار کمیته بدوی قرار گیرد.
او گفت: جلسه رسیدگی به شکایتهای گردشگران از تورهای گردشگری با حضور اعضای کمیته فنی و دعوت از دو طرف شکایت به صورت مستمر در اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برگزار میشود و ضمن رسیدگی به مسائل و مشکلات پیش آمده در سفر نسبت به صدور رای اقدام می شود.
معاون گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان مرکزی تصریح کرد: انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در سازماندهی دفاتر خدماتی ذیربط و نظارت بر عملکرد صحیح این دفاتر در کنار القای حس امنیت به گردشگران و اجرای هرچه بهتر مسئولیتها، نقش اساسی در نوشتن خاطرات خوب در ذهن مسافران و گردشگران دارد.
انتهای پیام/
نظر شما