تقویت موقعیت تبریز در گردشگری منطقه/ لزوم شبکه‌سازی و افزایش همکاری بین‌المللی در نمایشگاه گردشگری تبریز

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به اهمیت نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز در تقویت موقیعت این شهر در حوزه گردشگری منطقه بر لزوم شبکه‌سازی و افزایش همکاری‌های بین‌المللی در این نمایشگاه تأکید کرد.

به‌گزارش میراث آریا، احمد حمزه‌زاده امروز ۱۴ مردادماه ۱۴۰۳ با اشاره به اهمیت نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز در تقویت موقعیت این کهن‌شهر در نقشه گردشگری منطقه و تبدیل این شهر به یکی از مقاصد اصلی گردشگران، طی سخنانی گفت: نمایشگاه بین‌المللی تبریز فرصتی کم‌نظیر برای افزایش ارتباطات برون مرزی و افزایش همکاری‌ها با فعالان بین‌المللی صنعت گردشگری گامی مهم در راستای تقویت موقعیت کهن‌شهر تاریخی تبریز در نقشه گردشگری منطقه و همچنین افزایش رشد فرهنگی و اقتصادی این شهر محسوب می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد:  نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در تبریز با ارتقاء برند شهری از اهمیت ویژای در راستای معرفی جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی تبریز به‌عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری برای علاقمندان و گردشگران داخلی و خارجی برخوردار است.

او افزود: جذب گردشگران با معرفی همه‌جانبه ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های گردشگری آذربایجان‌شرقی منجر به افزایش تقاضا برای کسب وکارها و خدمات محلی و استانی شده و در نهایت می‌توان گفت این نمایشگاه می‌تواند به رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان آذربایجان‌شرقی کمک کند.

حمزه‌زاده در خصوص شبکه‌سازی و افزایش همکاری بین‌المللی در نمایشگاه گردشگری تبریز گفت: جذب فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدید با برقرای ارتباط و تعامل با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، توسعه رویدادها و جشنواره با افزایش همکاری‌ها، بهبود و کشف شیوه‌های جدید خدمات‌دهی به گردشگران و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید از موارد حائز اهمیت در خصوص شبکه‌سازی و افزایش همکاری بین‌المللی در نمایشگاه گردشگری تبریز است که در نمایشگاه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403051500706
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha