مشکلات ۲ پروژه گردشگری کرمانشاه بررسی شد

در جلسه کمیته نظارت بر پروژه‌های سرمایه‌گذاری استان، مشکلات ۲ پروژه گردشگری و صنایع‌دستی مورد بررسی قرار گرفت.

به‌گزارش میراث‌آریا روز چهارشنبه ۱۷ مردادماه جلسه کمیته نظارت بر پروژه‌های سرمایه‌گذاری به ریاست مصطفی موشاخانی مدیرکل دفتر جدب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کرمانشاه برگزار شد.

داریوش فرمانی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، در این جلسه گفت: امروز در کمیته نظارت بر اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری استان ۲ پروژه در حوزه‌های صنایع‌دستی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: کمیته نظارت بر اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری با نظارت بر اجرای درست پروژه‌های سرمایه‌گذاری و جلوگیری از انحراف طرح‌ها فعالیت دارد.

او ادامه‌ داد: در این جلسه مشکلات ۲ طرح که از محل تسهیلات مربوط به این اداره‌کل استفاده کرده‌اند و با انحرافاتی مواجه شده‌اند با حضور کارشناسان مربوطه و نماینده بانک عامل بررسی شد.

فرمانی با بیان اینکه متاسفانه این طرح‌ها در فرایند اجرا با انحرافاتی همراه شده‌اند، بیان کرد: با نظر کمیته بررسی‌ها و تصمیمات لازم برای تعیین تکلیف این پروژه‌ها اتخاذ شد.

او تاکید کرد: نظارت بر اجرای دقیق طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه‌گذاری به شکل مداوم توسط اداره‌کل انجام می‌شود و اجازه انحراف در طرح‌ها را نمی‌دهند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: سرمایه‌گذاران زمانی که از تسهیلات دولتی استفاده می‌کنند ملزم به اجرای کامل و بر اساس طرح ارائه شده هستند و هیچگونه انحرافی توسط دستگاه‌های نظارتی قابل پذیرش نیست.

انتهای پیام/

کد خبر 1403051700841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha