بسته‌بندی مناسب محصولات تولیدی، تاثیر بسزایی در جذب مشتریان دارد

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گیلان گفت: ‌برای حفظ و تقویت زنجیره ارزش محصولات نهایی صنایع‌دستی، نخستین جلسه حوزه بسته‌بندی محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی گیلان در اتاق بازرگانی استان برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، مصطفی خانعلی‌نژاد گفت: در راستای اهداف و سیاست‌های راهبردی معاونت صنایع‌دستی ‌برای حفظ و تقویت زنجیره ارزش محصولات نهایی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان، نخستین جلسه در حوزه بسته‌بندی این محصولات با همکاری اتاق بازرگانی استان و با حضور بخش‌های خصوصی و طراحان در این حوزه در روز چهارشنبه ۱۷ مردادماه برگزار شد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان افزود:  صادرات، کلید حل مشکلات فروش در حوزه صنایع‌دستی است که از تولید کیفی محصولات شروع می‌شود و در ادامه به نشان تجاری یا برندسازی و بسته‌بندی و در نهایت مشتری‌یابی در داخل و خارج از کشور ختم خواهد شد.

او تصریح کرد: امروزه بسته‌بندی مناسب، جذاب و متنوع، تاثیر شگرفی در جذب مشتریان داخلی و خارجی دارد که در ایران و استان گیلان مغفول مانده است، این امر با تعامل بخش‌های دولتی و خصوصی برای تقویت صادرات، گامی مهم در این عرصه خواهد بود که باید ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403051800917
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha