برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت شکایت گردشگران و راهنمایان

ابراهیم رستم گورانی مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منطقه آزاد قشم از برگزاری کارگاه آموزشی کارگاه آموزشی مدیریت شکایت گردشگران و راهنمایان ویژه در آژانس‌های مسافرتی این منطقه خبر داد.

به گزارش میراث آریا، ابراهیم رستم گورانی گفت: کارگاه مدیریت شکایت گردشگران و راهنمایان ویژه دفاتر خدمات مسافرتی با هدف ارتقای دانش این حوزه و مدیریت شکایت گرداشگران در سالن مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منطقه آزاد قشم افزود: تعریف شکایت، انواع شکایت، فرایند ثبت شکایت، فرایند رسیدگی، مصالحه و تفاوت خسارت و غرامت موضوعات این کارگاه بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403052001030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha