دستگاه‌های اجرایی و خدماتی با آمادگی کامل در خدمت زائران اربعین حسینی باشند

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در جلسه ستاد اربعین استان بر لزوم آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در خدمت به زائران اربعین حسینی تأکید کرد.

به‌گزارش میراث آریا، تراب محمدی روز شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ در جلسه ستاد اربعین استان با اشاره به لزوم آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی و خدمات در ایام اربعین گفت: از ۴۵ روز گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه هر چه بهتر خدمات به زائران اربعین حسینی صورت گرفته و تمام جلسات ستاد اربعین منظم تشکیل شده است تا دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در طول این ایام از آمادگی کامل برخوردار باشند.

سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به تشکیل کمیته های شانزده‌گانه ستاد اربعین استان، خاطرنشان کرد: هیچ تعلل و تأخیری در خدمات اربعین صورت نگرفته و مسئولان کمیته‌های ستاد اربعین استان با آمادگی تمام مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

او افزود: مواکب مردمی اربعین نباید متکی به امکانات و خدمات دولتی باشند و در این راستا، شایسته است که با کمک‌های مردمی برای ارائه خدمات بهتر برنامه‌ریزی کنند، اما در کنار مشارکت‌های مردمی دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی نیز موظف‌اند تا با تمام توان  حامی  برپایی هرچه بهتر مواکب حسینی باشند.

محمدی گفت: در شهرهای سامرا، نجف و کربلا خدمات درمانی توسط جمعیت هلال احمر استان و دانشگاه علوم پزشکی تبریز به زائران حسینی ارائه خواهد شد که در این راستا لازم است کمیته اطلاع رسانی برای ثبت‌نام زائران در سامانه «سماح» اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام دهد تا زائران اربعین از خدمات بیمه و سایر خدمات برخوردار شوند و در نهایت مسئولان امر بتوانند با انجام برنامه‌ریزی‌های لازم را برای ورود و خروج بهتر زائران از مرزها انجام دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403052201163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha