مشارکت میراث فرهنگی شهرستان نیکشهر در میزبانی از زائران پاکستانی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیکشهر در سیستان وبلوچستان از همکاری و مشارکت این اداره برای میزبانی و پذیرایی از زائران حسینی کشور پاکستان خبر داد.

امین علیپور در گفت وگو با میراث آریا اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان نیکشهر در مسیر تردد زائران حسینی است که از کشور پاکستان وارد استان شده و عازم عتبات عالیات می شوند، تدابیر لازم برای میزبانی از این عزیزان اندیشیده شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیکشهر افزود: به همین منظور به همراه رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بازدیدی از مجتمع های بین راهی، سرویس های بهداشتی و نظافت اماکن و موکب های پذیرایی مستقر در مسیر تردد زائران پاکستانی انجام و نحوه خدمات رسانی به زوار از نزدیک مورد ارزیابی قرار گرفت.

او ادامه داد: دستگاه های اجرایی و مردم به صورت داوطلبانه و خودجوش مشغول خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند و ما نیز نظارت های کامل در خصوص خدمات رسانی به آنها را مورد بررسی و نظارت قرار می دهیم که به فضل الهی شرایط بسیار مطلوب است.

به گفته علیپور، از آنجایی که در ایام اربعین، شهرستان نیکشهر بعد از ریمدان مقصد بین راهی زائرین پاکستانی اباعبدالله الحسین است ضمن خداقوت به فعالان این حوزه، تذکرات لازم در خصوص رفع نواقص و تقویت آنها ارائه شد.

او تصریح کرد: اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نیکشهر آمادگی خود را در کنار سایر نهادها، جهت خدمت رسانی به زائرین پاکستانی در موکب حضرت ابوالفضل العباس سه راهی نیکشهر اعلام و تا پایان برگشت زائرین نیز این خدمت رسانی ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403052401275
دبیر مدیر سیستم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha