حضور در نمایشگاه گردشگری سلیمانیه عراق، فرصتی برای سرمایه‌گذاری و ارتباط با بازارهای بین‌المللی است

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان با تاکید بر معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلیمانیه عراق گفت: این رویداد فرهنگی فرصتی بسیار مناسب برای سرمایه‌گذاری و ارتباط با بازارهای بین‌المللی است.

به گزارش میراث‌آریا، آرمان وطن‌دوست روز پنج‌شنبه  ٢٥ مردادماه ١٤٠٣ در دومین جلسه هماهنگی شرکت در دومین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلیمانیه عراق که با حضور نماینده شهرداری‌ سنندج، علوم پزشکی، اتاق بازرگانی و نماینده‌های بخش خصوصی حوزه گردشگری استان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این رویداد فرهنگی از تاریخ ٣ لغایت ٥ مهرماه سال‌جاری با حضور استان‌های کردستان، کرمانشاه و همدان در شهر سلیمانیه کشور عراق برگزار می‌شود.

 معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان حضور استان در این نمایشگاه را فرصتی طلایی برای معرفی هرچه باشکوه‎تر ظرفیت‎ها و جاذبه‎های گردشگری منطقه عنوان کرد و افزود: منطقه غرب ایران دارای پتانسیل و ظرفیت‌های فراوانی در بخش گردشگری است که باید به صورت ویژه به آن توجه شود.
 
 او یادآور شد: انتظار می‌رود با همکاری و همراهی بخش دولتی و فعالان بخش خصوصی بتوان ضمن معرفی توانمندی‌های استان، زمینه سرمایه‌گذاری و ارتباط با بازارهای بین‌المللی بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403052501352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha