«صالحی امیری» برنامه کاملی برای وزارتخانه میراث فرهنگی دارد

نماینده مردم بهشهر، گلوگاه و نکا در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای صالحی امیری شخصیتی کاملا مناسب در حهت تصدی مقام وزارت میراث فرهنگی خواهد بود و برنامه خوب و کاملی برای وزارتخانه میراث فرهنگی دارد.

غلامرضا شریعتی اندراتی نماینده مردم بهشهر، گلوگاه و نکا در مجلس شورای اسلامی، درخصوص انتصاب سیدرضا صالحی امیری به عنوان وزیر میراث فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار میراث آریا گفت: جناب آقای صالحی امیری از جمله افرادی هستند که بر مسئولیت ها و مأموریت های مربوط به میراث فرهنگی، آشنایی کامل دارند.

وی افزود: ایشان (صالحی امیری)، بر ماموریت های مربوط به حوزه میراث فرهنگی و مسائلی از قبیل صنایع دستی و گردشگری، اشراف کامل دارند و آنچه که ما در کمیسیون مربوطه، مشاهده کردیم و برنامه هایی که ایشان ارائه کردند، بسیار دقیق بود و حاکی از آن است که وی، شناخت کاملی نسبت به وزارتخانه میراث فرهنگی دارد و می تواند در این عرصه موفق عمل کند.

شریعتی در ادامه بیان کرد: از نظر بنده جناب آقای صالحی امیری، شخصیتی کاملا مناسب در جهت تصدی مقام وزارت میراث فرهنگی خواهد بود و به نظر می رسد که رأی مثبت اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به همراه تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سوابق اجرایی آقای صالحی امیری را از افراد مختلف وزارت ورزش و جوانان، جویا شدیم و متوجه شدیم که ایشان در گذشته عملکرد بسیار خوبی در این حوزه نیز داشته اند.

نماینده مردم بهشهر، گلوگاه و نکا در مجلس شورای اسلامی، در انتها بیان کرد: از سویی دیگر، سوابق کاری آقای صالحی امیری را در وزارت ارشاد نیز مورد بررسی قرار داده‌ایم و تا اینجای کار، به این نتیجه رسیدیم که مسئولیت ها و سوابق درخشان ایشان در گذشته، حاکی از آن است که وی، فردی لایق و کاردان در وزارت میراث فرهنگی خواهند بود.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403052501363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha