سوابق فرهنگی صالحی‌امیری نویدبخش آینده روشن در وزارت میراث‌فرهنگی است

رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی، سیدرضا صالحی امیری را بهترین گزینه برای تصدی وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دانست و گفت: سوابق فرهنگی و هنری صالحی امیری نویدبخش آینده روشن در وزارتخانه میراث‌فرهنگی است.

محمد بهرامی در گفت و گو با خبرنگار میراث آریا، اظهار کرد: سوابق فرهنگی و هنری صالحی امیری نقش بسزایی در گسترش فرهنگ حفاظت از آثار تاریخی، معرفی ظرفیت‌های گردشگری و رونق صنایع‌دستی دارد.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز ظرفیت های گردشگری ایران اسلامی به معرفی در سطح بین المللی نیازدارد، تصریح کرد: با توجه به سوابق درخشان صالحی امیری در امور فرهنگ،هنر و رسانه، این تجربه می تواند نقش مهمی در خلق آثار هنری در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایران در سطح بین المللی ایفا کند.

او بیان کرد: صالحی امیری بعداز رای اعتماد از مجلس باید به نگاه برنامه ‌محوری در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی توجه ویژه داشته باشد و انتصاب مدیران باید بر اساس برنامه محوری‌و شایسته سالاری صورت گیرد.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نگاه برنامه محوری و شایسته سالاری موجب تقویت زیرساخت‌ها و توسعه صنعت گردشگری در کشور می شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403052601406
دبیر مدیر سیستم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha