تاکید مدیرکل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان بر خدمت‌رسانی مطلوب به زوار پاکستانی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: ضرورت دارد تا متولیان همه تاسیسات اقامتی و گردشگری استان نسبت به خدمات‌رسانی مطلوب به زائران پاکستانی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش میراث آریا، محمدهادی طهرانی مقدم ضمن حضور در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان در شهرستان میرجاوه بر لزوم خدمات‌رسانی مطلوب به زائران حسینی که از کشور دوست و برادر پاکستان وارد استان می شوند، تاکید کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: این زائران مسیر بسیار طولانی و دشواری را برای رسیدن به خاک ایران اسلامی طی می‌کنند و همه ساله مردم استان میزبانی بسیار خوبی از آنها انجام می‌دهند و لازم است تا امسال نیز این روند با قدرت بیشتری تداوم یابد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه این زوار به صورت زمینی طی طریق می‌کنند همه متولیان تاسیسات گردشگری و اقامتی که در مسیر هستند باید به بهترین نحو خدمات مطلوب را به آنها ارائه دهند.

به گفته طهرانی مقدم، در حال حاضر نیز موکب اداره میراث فرهنگی با مشارکت سایر دستگاه ها در شهرستان نیکشهر فعال بوده و مشغول ارائه خدمت است.

او تاکید کرد: به مدیران شهرستان‌های میرجاوه و زاهدان نیز ابلاغ شده با تمام ظرفیت در این اقدام خداپسندانه با قوت و جدیت تلاش کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403052701483
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha