موافقت با صدور مجوز ۴ مزرعه گردشگری در استان گلستان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان از موافقت با صدور مجوز چهار واحد گردشگری کشاورزی در شهرستان‌های گرگان، کردکوی و کلاله خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، یاسر قندهاری گفت: دومین جلسه کمیسیون فنی گردشگری کشاورزی استان در سال جاری روز پنجشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۳ در گرگان برگزار شد و شش پرونده در این کمیسیون مطرح و موردبررسی قرار گرفت.

معاون گردشگری استان گلستان افزود: طی این جلسه بنا به رأی اعضاء کمیسیون، با چهار درخواست صدور مجوز مزرعه گردشگری در شهرستان‌های گرگان، کردکوی و کلاله موافقت شد.

او خاطرنشان کرد: این مزارع با حجم سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال و اشتغال مستقیم برای ۲۵ نفر در عرصه‌ای به‌مساحت ۱۳۰ هزار متر با نوع باغی و گلخانه در قالب درختان میوه و... ایجادشده است.

قندهاری در پایان از کسانی که شکایت یا نارضایتی نسبت به هریک از واحدهای گردشگری استان گلستان دارند خواست تا آن را از طریق شماره ۳۲۲۲۴۵۸۱-۰۱۷ یا به‌صورت حضوری و مکتوب به آدرس گرگان، خیابان امام خمینی(ره)، آفتاب پانزدهم، جنب امامزاده نور(ع)، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان به‌منظور رسیدگی اعلام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403052701509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha