سوابق علمی «صالحی امیری» از فضای میراث‌فرهنگی دور نیست

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: شخصیت علمی آقای صالحی امیری و سوابقی که ایشان از گذشته دارند، از فضای مجموعه میراث فرهنگی دور نیست و تجاربی که ایشان دارد، می تواند مناسب این مجموعه باشد.

بهروز محبی نجم‌آبادی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار میراث آریا درخصوص انتخاب سیدرضا صالحی امیری به عنوان وزیر میراث فرهنگی گفت: از نظر بنده شخصیت علمی آقای صالحی امیری و سوابقی که ایشان از گذشته دارند، از فضای مجموعه میراث فرهنگی دور نیست و تجاربی که ایشان دارد، می تواند مناسب این مجموعه باشد.

وی افزود: شخصی که به عنوان وزیر میراث فرهنگی برروی کار می آید باید در حوزه میراث فرهنگی و حوزه گردشگری، جدی و با برنامه عمل کند و بتواند ظرفیت های بومگردی فوق العاده کشور را مدیریت کند که خوشبختانه آقای صالحی امیری واجد این خصوصیات است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، در ادامه بیان کرد: کشور عزیزمان ایران، ظرفیت های زیادی در گردشگری، جذب توریسم و جذب ثروت از این حوزه، دارد و مدیریت مناسب این حوزه، می‌تواند باعث درآمدزایی بسیار زیادی در کشور شود.

محبی نجم‌آبادی در انتها افزود: امید است با سوابق اجرایی و تجاربی که آقای صالحی امیری دارند، بتوانند مدیریت خوبی در زمینه میراث فرهنگی داشته باشند و بتوانند به خوبی این وزارتخانه را مدیریت کنند.
 
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403052801530
دبیر مریم فیروزفر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha