صالحی‌امیری را فردی لایق، با فرهنگ و مسلط به مدیریت می‌بینم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بنده به عنوان یکی از اعضای این کمیسیون، آقای صالحی امیری را فردی لایق، با فرهنگ، مسلط به مدیریت و با تجربه می‌بینم.

یعقوب رضازاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار میراث آریا درخصوص انتخاب سیدرضا صالحی امیری به عنوان وزیر میراث فرهنگی گفت: جناب آقای صالحی امیری فردی هستند که از سوی جناب آقای پزشکیان، جهت تصدی وزارت میراث فرهنگی منتخب شدند. 

وی افزود: تاکنون آقای صالحی امیری، دوبار به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تشریف آوردند و برنامه های خودشان را ارائه دادند و بنده به عنوان یکی از اعضای این کمیسیون، ایشان را فردی لایق، با فرهنگ، مسلط به مدیریت و با تجربه می بینم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در ادامه بیان کرد: سوابق اجرایی آقای صالحی امیری در گذشته و تجارب بالایی که وی دارد، نشان دهنده این است که ایشان به عنوان یکی از افراد شاخص سیاسی، می توانند مناسب تصدی مقام وزارت باشند.

یعقوب رضازاده در انتها افزود: امیدواریم که ایشان در صحن مجلس شورای اسلامی، بتوانند با دفاع از برنامه های خودشان، رأی اعتماد حداکثری نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به دست آورند و بتوانند مدیریت بسیار خوبی را در وزارت میراث فرهنگی داشته باشند.
 
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403052801531
دبیر مریم فیروزفر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha