بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری ایلام ویژه ایام اربعین

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از بازدیدهای نظارتی معاونت گردشگری اداره‌کل از تاسیسات گردشگری در استان ویژه ایام اربعین خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، فرزاد شریفی گفت : با توجه به فرارسیدن ایام اربعین و لزوم آمادگی تمامی تأسیسات گردشگری و واحدهای خدمات‌رسان و برای رفع نواقص، بازدیدهای نظارتی کارشناسان معاونت گردشگری  به‌شکل مستمر انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: روز گذشته 10 واحد از تأسیسات اقامتی و پذیرایی از نظر رعایت بهداشت  نحوه خدمات‌رسانی، رعایت نرخنامه، اعتبار مجوز فعالیت و مواد غذایی مورد بررسی قرار گرفتند و تذکر و اخطارهای لازم به منظور ارائه خدمات مطلوب به مدیران واحدها داده شد و دو واحد نیز مورد تشویق قرار گرفت.

او تصریح کرد: به‌منظور رفاه حال زائران اربعین بازدیدهای نظارتی با حضور کارشناسان به‌شکل مستمر انجام می‌شود و از مجتمع‌های گردشگری و خدماتی، رفاهی بین‌راهی، نمازخانه‌ها، رستوران‌های بین‌راهی و .. بازدید کرده و بر عملکرد آنان نظارت دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد قانونی اعمال می شود.

شریفی اظهار کرد: هدف از این بازدیدها بهبود سطح کیفیت خدمات دهی به مسافران و زوار در ایام اربعین حسینی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با اشاره به اینکه در ماه محرم و اربعین، استان ایلام با انبوه  ورود مسافران و زائرین  روبه‌رو است، ادامه داد:  آمادگی کامل مراکز اقامتی، خانه مسافرها و .. برای اسکان ضروری مسافران و زوار حسینی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403052801584
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha