آماده‌باش کامل آتش‌نشانی قم همزمان با اربعین

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در راستای برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی، تمام نیروها به همراه ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر آماده‌باش کامل خواهند بود.

به‌گزارش میراث‌آریا، علی زندیه، با اشاره به برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین در بلوار پیامبر اعظم(ص) شهر قم اظهار کرد: این سازمان، طبق سال‌های گذشته در شب و روز اربعین برای ایمنی شهروندان و زائران، واحدهای خود را در نقاط پرتردد شهر قم مستقر می‌کند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: به همین منظور تمام نیروها به همراه ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی، در سطح شهر آماده‌باش کامل هستند و دستورالعمل لازم به تمام مسجدها، حسینیه‌ها، تکیه‌ها و موکب‌ها برای ایمن‌سازی داده ‌شده است.

او با بیان این که اقدام‌های سازمان آتش‌نشانی از قبل از محرم شروع شده است و تا پس از ماه صفر ادامه دارد، گفت: در راستای پیشگیری از حوادث، بازدید از تمام مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و مواکب انجام شده و آموزش‌های لازم به همراه دستورالعمل به آن‌ها ارائه شده است.

او اضافه کرد: از شب اربعین به ‌صورت ۲۴ ساعته تمام عوامل این سازمان در سطح شهر و نقاط پرتردد همچون ورودی‌های شهر، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران به ‌صورت ویژه مستقر هستند و بر عملکرد موکب‌ها و تکیه‌ها نظارت دارند.

زندیه خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای پیاده‌روی جاماندگان اربعین در بلوار آیینی پیامبر اعظم(ص) انجام شده است و ایستگاه ۲۵ سازمان آتش‌نشانی در مسیر پیاده‌روی به ‌صورت ویژه در آماده‌باش قرار دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: با مشارکت شهرداری تهران در راستای ایمن‌سازی و پیشگیری از حوادث در نیمه‌شعبان سال گذشته، ۳۰۰ کپسول آتش‌نشانی هدیه به مواکب اهداء شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403052901612
دبیر مدیر سیستم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha