خدمت‌رسانی به مسافران در ایام اربعین اولویت اصلی ستاد خدمات سفر استان سمنان است

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: خدمت‌رسانی به مسافران در ایام اربعین اولویت اصلی ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران در استان سمنان است.

به گزارش میراث آریا، بهمن اخلاقی روز دوشنبه ۲۹ مردادماه ۱۴۰۳ در هجدهمین جلسه ستاد خدمات سفر مسافران و زائران استان سمنان با تأکید به اینکه استان سمنان از شرایط بسیار مناسبی برای استقبال از زائران اربعین حسینی (ع) برخوردار است، گفت: با خدمت‌رسانی شایسته، بهترین خدمات و شرایط را برای تردد زائران عتبات عالیات و مشهد مقدس رافراهم خواهیم کرد، زیرا ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران در این ایام مهم است.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام دهه پایانی ماه صفر و تعطیلات پیشرو و افزایش سفرها به استان، تمامی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران باید در آمادگی کامل باشند و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به مسافران و زائران در نظر گرفته شود.

بهمن اخلاقی گفت: در این ایام تخفیف‌های ویژه‌ای را در تأسیسات گردشگری، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، هتل‌ها و صنایع‌دستی استان در نظر گرفته‌شده است تا ضمن بازدید مسافران و رفع خستگی رانندگان، با افزایش مدت‌زمان ماندگاری مسافر در استان از حوادث و تصادفات رانندگی ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی جلوگیری کنیم.

او با تأکید به اینکه افزایش سطح کیفی و رضایت‌مندی زائران در سفر به استان سمنان در دستور کار است، افزود: سامان‌دهی و نظافت تأسیسات گردشگری، مجتمع‌های پذیرایی و اقامتی، نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و رستوران‌ها در طول مسیر انجام‌شده است تا علاوه برافزایش رضایت‌مندی، زمینه افزایش جذب و ماندگاری مسافر در شهرستان فراهم شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: در این ایام ۲۷۰ واحد اقامتی در استان سمنان با ظرفیت ۵ هزار نفر شب اقامت،آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403053001690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha