اعزام تیم گشت مشترک برای بررسی و نظارت وضعیت بهداشتی موکب‌ها و مجتمع‌های بین‌راهی استان مرکزی

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از اعزام تیم گشت مشترک برای بررسی وضعیت بهداشتی موکب‌ها و نمازخانه‌ها و ارائه خدمات به زائران در محور اراک- بروجرد خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، مسعود فرخی گفت: روز گذشته ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ تیم گشت مشترک با حضور نمایندگان ادارات و نهادهای مرتبط از موکب‌ها و نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی از محور اراک-  بروجرد بازدید کردند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: در این بازدیدها، به  یک واحد صنفی به دلیل بی توجهی به مقررات و موازین بهداشتی تذکر داده شد. 

او از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر نوع تخلف بهداشتی، با سامانه شبانه روزی رسیدگی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ۰۹۶۲۹ تماس بگیرند.

فرخی گفت: نظارت بر رعایت موازین بهداشت فردی و محیطی در موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی و محل‌های اسکان زائران به ویژه نظارت بر ایمنی آب آشامیدنی و تهیه و توزیع مواد غذایی و نذورات در مراسم، برای پیشگیری از بروز بیماری‌های مرتبط با آب و غذا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی ادامه داد: گشت‌های نظارتی ویژه اربعین تا پایان سفر زائرین در تمامی محورهای مواصلاتی استان ادامه دارد.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403053001700
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha