سرعین با تکمیل زنجیره گردشگری آماده پذیرایی از مسافران در همه فصول است

فرماندار سرعین گفت: زیرساخت‌های گردشگری سرعین روز به روز تقویت شده و خدمات ارائه شده به گردشگران و مسافران داخلی و خارجی در تمام فصول سال مطلوب است.

به گزارش میراث آریا، باقر باقرزاده با اشاره به شهره بودن اهالی سرعین به میهمان‌نوازی گفت: زیرساخت‌های گردشگری سرعین روز به روز تقویت شده و خدمات ارائه شده به گردشگران و مسافران داخلی و خارجی در تمام فصول سال مطلوب است.

فرماندار سرعین از آماده بودن مجتمع‌های اقامتی، آبدرمانی‌ها، مجموعه‌های گردشگری و روستاهای هدف گردشگری این شهرستان برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران اشاره کرد و افزود: پل سه طبقه ورگه‌سران سرعین هفته گذشته افتتاح و زمینه رونق بیش از پیش بخش صنعت گردشگری این شهرستان فراهم شده است.

او با بیان این که سرمایه‌گذاری‌ها در صنعت گردشگری این شهرستان به‌تدریج به ثمر می‌نشیند، تاکید کرد: سه پروژه موج آبی در سرعین بر اساس استانداردهای نوین در حال احداث است و با تکمیل و افتتاح پروژه‌های گردشگری و آبدرمانی زنجیره و پکیج گردشگری کاملی به مسافران ارائه خواهد شد.

باقرزاده ادامه داد: تکمیل زیرساخت‌های گردشگری، تقویت و بهینه‌سازی راه‌های ارتباطی و احداث هتل‌های پنج ستاره در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

فرماندار سرعین وفاق و همدلی بین بخش خصوصی، مردم و دولت برای تبدیل سرعین به منطقه زیبای گردشگری را رضایت‌بخش دانست و اظهار امیدواری کرد در تمام حوزه‌ها گردشگری این منطقه رونق گرفته و از فصل بهار تا زمستان شاهد حضور پر رونق مسافران و گردشگران در سرعین باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403053001740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha