تردد ‌بیش‌ از ‌یک‌ میلیون و ۴۵۸هزار زائر از مرزهای خوزستان ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از ثبت تردد یک میلیون و ۴۵۸هزار و ۸۸۷ زائر اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان از ۱۶ تا ۳۰ مردادماه خبرداد.

به‌گزارش میراث‌آریا، محمد جولانژاد با اشاره به تردد زائران اربعین حسینی از پایانه‌های مرزی خوزستان از ۱۶ تا ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ اظهار کرد: در این مدت ۴۲۵هزار و ۲۱۵ زائر ایرانی وارد شده‎‌اند که ۸۷هزار و ۵۵۷ نفر از مرز چذابه و ۳۳۷هزار و ۶۵۸ زائر از مرز شلمچه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان افزود: همچنین در این بازه زمانی خروج ۸۹۸هزار و ۵۱۹ زائر ایرانی ثبت شده است که از این تعداد ۶۸۹هزار و ۳ نفر از مرز شلمچه و ۲۰۹هزار و ۵۱۶ زائر از مرز چذابه خارج شده‌اند.

او ادامه داد: در این مدت ۱۰۸ هزار و ۴۵۱ زائر خارجی از دو پایانه مرزی خارج شده است که ۷۱هزار و ۴۰۸ زائر از شلمچه و ۳۷هزار و ۴۳ نفر از چذابه تردد کرده‌اند. همچنین در این بازه ۲۶هزار و ۷۰۲ زائر خارجی وارد شده‌اند که از این تعداد ورود ۲۱هزار و ۵۴۲ نفر از پایانه مرزی شلمچه و ۵۱۶۰ نفر از پایانه مرزی چذابه ثبت شده است.

جولانژاد با اشاره به ثبت تردد زائران اربعین حسینی در روز ۳۰ مرداد اظهار کرد: در این روز تردد ۱۷۶هزار و ۵۰۸ نفر از دو پایانه مرزی خوزستان ثبت شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403053101850
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha