تخفیف ۱۵روزه خدمات هتل‌ها، مراکز اقامتی و پذیرایی، تفریحی و سوغات سراها به گردشگران در همدان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان از تخفیف خدمات هتل‌ها، مراکز اقامتی و مراکز پذیرایی، تفریحی و سوغات سراها از پنجشنبه یکم شهریور بمدت ۱۵روز در شهر همدان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی استان همدان، علی خاکسار در روز همدان گفت: در پاسداشت روز همدان و زادروز بوعلی سینا و روز پزشک بیش از ۲۰ برنامه از سی و یکم مردادماه لغایت سوم شهریورماه۱۴۰۳ در همدان برگزار می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان افزود: چهارشنبه ۳۱مردادماه مراسم ادای احترام به مقام بوعلی سینا توسط راهنمایان گردشگری استان و همایش همدان شناسی و ادای احترام به مقام بوعلی سینا توسط انجمن های میراث فرهنگی و فعالان گردشگری استان برگزار شد.

خاکسار ادامه داد: امروز پنجشنبه یکم شهریورماه نیز برنامه رسمی ادای احترام به مقام بوعلی سینا با حضور مدیران ارشد و مسئولین، جشن فارغ التحصیلی دانشجویان داخلی و خارجی، معرفی همدان توسط اعضای کانون پرورش (پرده خواهی) و نشست و تجلیل از فارغ التحصیلان پزشکی و ادای احترام و اجرای برنامه سفرآگاهی و خاطره گویی و بازدید رایگان ازموزه ها و اماکن تاریخی استان همدان انجام می‌شود.

او افزود: در روز جمعه دوم شهریورماه نیز ادامه احترام به مقام بوعلی سینا توسط هیات دوچرخه سواری استان با همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی و کارگاه آموزشی فلسفه سفر- تجربه گرائی در سفر،  ویژه راهنمایان گردشگری استان در باغ نظری برگزار خواهد شد.

خاکسار اظهار کرد: در روز شنبه سوم شهریورماه نیز سمینار آموزشی مهمان نوازی ویژه مدیران و کارکنان هتلها و مراکز اقامتی، مراکز پذیرایی و فعالان گردشگری برگزار می‌شود .

خاکسار در پایان گفت: در روزهای ۱،۲،۳شهریور تور هگمتانه گردی با حضور راهنمایان تخصصی هگمتانه از ساعت ۹تا ۱۲ و ۱۶تا ۱۸  با هماهنگی اتوبوس گردشگری از مقصد آرامگاه بوعلی به هگمتانه(ساعات اتوبوس هر ۵۰دقیقه از مبدا آرامگاه به سمت هگمتانه و بالعکس حرکت خواهد کرد و اجرای شاهنامه خوانی از ساعت ۹تا۱۲ و ۱۶ تا ۱۸ در محوطه  مجموعه آثار جنوبی هگمتانه برگزار شده و نمایشگاه عکس  هگمتانه جهانی در آرامگاه بوعلی نیز دائر خواهد بود .

انتهای پیام/

کد خبر 1403060100042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha